Kniha návštev

Pridať otázku alebo pripomienku


mike    24 október 2010 21:12
dobry den chcel by som sa spitat ako upravujete kozu ja som sa na to dnes na to dal zacal som namocenim do vody so solou asi na 4 hod potom sou hu oholil a na koniec natiahol ale ten povrch sa mi nejak nezda lebo mi tam ostali seliake hrboli a neviem co este ono sa to ma nejak oskrabat trochu som to ale ono sa mi to stale obiavovalo nove a nove. chcel by som sa vas opitat ako to robite vy
Komentár Administrátora Komentár Administrátora:
Oholiť za mokra...to je v poriadku,ak tam už nieje srsť tak to treba nechať uschnúť a potom sa to môže prebrúsiť do hladka s brúsnym papierom cca č.380
Ak sú tam nejaké hrboly tak radšej hrubším č.220 ...keď to uschne tie hrčky sa zmenšia samé ale ja také kože na bubny radšej nepoužívam

mike    17 október 2010 17:01
priemer bubna mam 16cm (s ocom som to zacal na sutruhu a dobrusil som to vrtackovu) vyska 30cm ten roxor by mohol byt aj tensi nie kolko by ste mi odporucali ???
Komentár Administrátora Komentár Administrátora:
keď sa to spraví hrubšie nič sa tým nepokazí ale môže sa to spraviť aj tenšie na taký priemer,ale príliš tenké neodporúčam,zle sa to zvára a môže sa to lahko zdeformovať pri napínaní kože,ja používam najtenšiu 5mm hladko ťahanú tyč

mike    16 október 2010 20:28
dobry den zacal som robit djembe vsetko mam len mam problem s obrucami chcel by som sa vas spitat z coho by som to mal robit a ako ??? dakujem
Komentár Administrátora Komentár Administrátora:
najjednoduchšie je použiť roxor 08,ak je priemer bubna menší ako 25cm stačí aj roxor 06. Predávajú to v stavebninách.Tyče treba ohnúť (dá sa to aj od oka) a zvariť.Vrchná obruč musí byť dostatočne veľká na to aby pasovala na korpus aj s výpletom,spodná ešte o niečo väčšia.Obruče treba najprv obaliť látkou,ja používam tzv. šikmý prúžok,dá sa to kúpiť bežne v galantérii.
Ak by ste chceli konkrétnejšie napíšte mi na mail.
Spôsob šnurovania nájdete aj na mojej facebookovej stránke.

karci    13 október 2010 21:56
noo to si mal asi nastavene priliz vysoke otacky :)

karci    17 september 2010 07:57
Tiez som mal pozvarane take zariadenie na brusenie, ale to bolo hlavne na spravny sklon zabrusu hran - ci je bubon leskly a hladky to ma netrapilo. Cize vnutro a vonkajsi tvar nevyberate sustruhom? ...
Komentár Administrátora Komentár Administrátora:
Nie,s malými bubnami sa to ešte dá ale ja bežne robím s priemermi nad 40 cm a úplne nepravidelné a hrčaté kmene...no chcel by som vidieť toho machra.Raz som to skúšal ešte na strednej...ale po tom ak dlátko preletelo von strešným oknom som upustil od tejto technológie :D
Potom som robieval dlho s malou,ľahkou sthilkou,komplet celý korpus som s tým robil,aj teraz tak robím nepravidelné tvary.Mám dojem že dlátka a sekáčiky na niektoré naše dreviny nestačia,mahagon je predsa len krehkejší za čerstva...


73
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Aktuálna ponuka

Ďalšie položky

Linky
Audio ukážky

Staň sa fanúšikom


facebook